Základy pletení

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit. A se slevou!

— knížky vybrané z knihkupectví Kosmas a Levné učebnice


pleteni-jak-na-to

 Pletení – Jak na to

S touto knihou se naučíte správně číst návody, dozvíte se mnohé o výběru přízí a kombinování barev, poznáte, jaká oka se na co hodí a jak se dají kombinovat. Všechny postupy zde najdete srozumitelně vysvětlené a znázorněné na nákresech i barevných fotografiích, od základních ok až po složité výtvory všeho druhu.
Nezapomeneme samozřejmě ani na dokončovací práce a zdobné detaily, jako jsou knoflíkové dírky, lemy či kapsičky. Poradíme vám, jak se vyvarovat rozšířených chyb při práci, a jak je napravit, když už k nim přece jen dojde.


jak na to

Pletení: Je to tak snadné

Je to tak snadné: Krok za krokem jsou v knize popsány všechny základní techniky pletení – slovem i obrazem.
Najdete 15 skvělých trendy nápadů se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky, důležité informace o pletacích jehlicích, různých přízích a dalších užitečných pomůckách.


techniky vzory projekty

 

Praktická kniha – Pletení: Techniky, vzory, projekty

Ať už jste naprostý nováček, který s pletením teprve začíná, nebo jen hledáte inspiraci a nové vzory, tuto knihu jistě oceníte. Stanete se královnou pletacích jehlic! Tato kniha nabízí odborné rady ohledně výběru přízí a jehlic a seznámí vás se základními technikami pletení. Kniha představuje základní vzory a umožní vám poznat nekonečné možnosti jejich kombinací, které můžete dále sami rozvíjet. Také nabízí kolekci mnoha originálních pletených modelů popsaných krok za krokem, které jsou určeny pro děti i dospělé, a dalších výrobků, jež zkrášlí a zútulní váš domov.


jednoduché pro každého

 

Jednoduché pletení pro každého

Nejprve se seznámíte se základy, které budete při pletení potřebovat, osvojíte si důležité techniky a proniknete do tajů jednotlivých vzorů. Poté si vzory vyzkoušíte a použijete v moderních projektech. Měkký wellness polštářek, okouzlující čelenka, nákrčník nebo náplety na nohy – to vše zvládnete, ať už jste začátečník nebo pokročilý.


 

tohle je pletení

 

Tohle je pletení: 10 podrobných návodů pro úplné začátečníky

Jste z pletení a všech návodů na hladce-obrace celá popletená? Sáhněte po této knize! Na jejích stránkách se dozvíte vše, co by začínající pletařka měla vědět. Od úplných základů, jakým je výběr jehlic, přízí a pomůcek, se postupně dostanete k první upletené šále a naučíte se i to, jak uplést copánek nebo jak zkrotit ponožkové jehlice. 10 podrobných návodů na 10 moderních a užitečných výrobků vás provede základy s lehkostí, vtipem a porozuměním pro začátečnické nezdary.


Komentáře jsou vypnuty.